Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~LiczbaUrojona | użytkownik

imię i nazwiskoi^2 = [minus] 1 adresw Rocławiu zarejestrowany02.12.2008 @19:04:50 ostatnio na stronie05.01.2016 @15:56:58

Nigdy nie aspirowałam do


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty24 komentarze138 posty na forum91

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~narysowany    23.05.2009 @20:37:42
Dziękuję, niemiecki mnie przeraża.
_______
Wszystko jest fikcją
~sleepyhead    21.05.2009 @21:02:11
O, rzeczywiście. Dzięki, już poprawiłam.
~sleepyhead    21.05.2009 @20:42:29
Żartujesz? Hmmm... w sumie aż tak dużo tego nie jest
Cieszę się... chyba
~sleepyhead    21.05.2009 @20:40:04
Co wszystko?
+KasiaGieron    12.05.2009 @16:20:30
nie idź na ilość kobieto, to nie Afryka
a ja byłam w Tokio chwilkę... tylko chwilkę ale kiedyś tam wrócę.
+KasiaGieron    12.05.2009 @15:42:48
ue, wiatropylność jest dośc ryzykowna biorąc pod uwagę przypadkowość zapylenia
co inszego tak się nibynóżką puknąć... albo coś :D
+KasiaGieron    12.05.2009 @15:38:45
poprzez pączkowanie? czy może jakaś inszą metodą?
+KasiaGieron    12.05.2009 @15:35:50
ah, to Ty! :D
'krakremija    25.04.2009 @01:53:11
zapraszam kiedy tylko trzeba
'krakremija    24.04.2009 @00:11:18
I Pani mi się postanowiła wyżalić jako towarzyszowi niedoli? Jakie to śliczne, chodź niech ja Cię utulę, do piersi chodź.
'krakremija    23.04.2009 @19:59:06
czo pannico we fraku?
!sens    22.04.2009 @13:05:23
w sensie że jaki wyrazek? zarazek?
_______
hemia
!sens    09.02.2009 @13:07:27
_______
hemia
'Jormungund    07.02.2009 @22:09:59
trzeba odświeżać stronę co pewien czas, nic innego nie da się zrobić.
'Jormungund    07.02.2009 @16:30:36
Shout tylko przez okienko
~pustostan    05.02.2009 @19:04:38
a jednak.
~pustostan    05.02.2009 @17:49:32
nie sposób nie zwrócić uwagi na Pani kokoszenie się w tym miejscu
~pustostan    05.02.2009 @16:21:54
mamy wiele wspólnego - chciało-by-się-rzec. nadal - niby.
fotka taka jakaś nietwarzowa się zrobiła.
~psboy    04.02.2009 @08:16:19
nie nie, to jest jakas wiocha, nie pamietam nazwy, bylem tam z uczelnia patrzec jak sie pola golfowe buduje to jest gdzies na polnoc od soltysowic, na starym poligonie radzieckim
_______
kursy video i artykuły do aplikacji Adobe http://www.psboy.pl
~psboy    03.02.2009 @22:05:34
nom, jak gdzies tam zobaczysz takiego pajaca z kompaktem co foci np kaluze to pewnie ja :D

dzis na blokach jedna babka wyjela z klatki schodowej dywan i polozyla na zywoplocie, ja oczywiscie cyk - widzial to facet i chcial mi opchnac za stowe odchodze i slysze z tylu "ty, jakis facet robil zdjecie dywanu, pojebany" :D
_______
kursy video i artykuły do aplikacji Adobe http://www.psboy.pl
~psboy    01.02.2009 @19:36:47
drobiazg, zawsze lubie sie czegos dowiedziec, a jesli wraz z tym idzie spelnienie niewypowiedzianych oczekiwan innych, to juz niemal cud :D
_______
kursy video i artykuły do aplikacji Adobe http://www.psboy.pl
~psboy    01.02.2009 @00:49:09
czemu przez lejek?
_______
kursy video i artykuły do aplikacji Adobe http://www.psboy.pl
+Lloth    28.01.2009 @21:42:39
Poczatek semestru bedzie dobry :
Baw sie dobrze!
_______
Pajonk!
+Malone    25.01.2009 @01:27:42
Ja nie łażę. Ja Jestem. Wszędzie zatem.
_______
Jak coś do mnie piszesz, to nie licz, że odpiszę w przeciągu rozsądnego okresu czasu. Rzadko tu bywam obecnie. Takie życie...
~trotzki    24.01.2009 @22:00:08
jam jest dzieciak
_______
jestem cyniczny, ale w środku śliczny
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt